Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY WŁOSZCZOWA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY WŁOSZCZOWA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Włoszczowa

www.gmina-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2005-05-27
Ikona statystyk

Przetarg nieograniczony

 Zadanie I: „Przebudowa ulicy Leśnej”,
Zadanie II: „Remont ul. Ks. Bp. M. Jaworskiego”,
Zadanie III: „Remont chodnika i nawierzchni parkingów w os. Brożka”,

 

OGŁOSZENIE
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60 000 euro.

1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Włoszczowa
ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, tel. (041) 394 26 69, fax. (041) 394 23 39.

2. TRYB ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro. Postępowanie prowadzone zgodnie z art. 39 ustawy z dn. 29.01.2004 – Prawo zamówień publicznych.

3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
  • Zadanie I: „Przebudowa ulicy Leśnej”,
    Zadanie II: „Remont ul. Ks. Bp. M. Jaworskiego”,
    Zadanie III: „Remont chodnika i nawierzchni parkingów w os. Brożka”,

W wyniku realizacji przedmiotowych inwestycji wykonywany będzie następujący zakres robót:

  • Zadanie I: „Przebudowa ulicy Leśnej we Włoszczowie”
    1. wykonanie koryta, podbudowy z piasku gr 30 cm i kruszywa gr 28 cm 487,5 m2
    2. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm 472,50 m2
    3. ustawienie krawężnika betonowego 197,00 mb
  • Zadanie II: „Remont ul. Ks. Bp. M. Jaworskiego we Włoszczowie”
    1. wykonanie koryta, podbudowy z piasku gr.30 cm 725 m2
    2. wykonanie podbudowy kruszywa gr 25 cm 663 m2
    3. wykonanie przykanalików z rur PCV Ø 200 38 mb
    4. wykonanie studzienek ściekowych o śr.500mm 5 szt
    5. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm 663 m2
    6. ustawienie krawężnika betonowego 265mb
  • Zadanie III: „Remont chodnika i nawierzchni parkingów w os. Brożka we Włoszczowie”
    1. ustawienie krawężnika betonowego 15x30 200 mb
    2. wykonanie nawierzchni chodników i parkingów z kostki betonowej:
      grubości 8 cm 200m2
      grubości 6 cm 500 m2
    3. ustawienie obrzeża betonowego 20x6 130 mb
    4. wykonanie nawierzchni asfaltowej parkingów gr. 4 cm 1100m2

4. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 39 w godz. 8.00-15.00 lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena formularza SIWZ wynosi: 17,08 zł (z VAT).

5. OFERTY CZĘŚCIOWE: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

6. OFERTY WARIANTOWE: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Wybrany Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w terminie:
  1. rozpoczęcie robót – 5 dni od daty podpisania umowy
  2. zakończenie robót:
    - w przypadku gdy wykonawca wygra jedno z wymienionych zadań termin wykonania zamówienia upływa 20 VII 2005 r.
    - w przypadku gdy wykonawca wygra dwa lub trzy z wymienionych zadań termin wykonania całości zamówienia upływa 16 VIII 2005 r.

8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  • oferenci muszą spełniać wymagania zawarte w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych
  • oferenci muszą spełniać wymogi zawarte w SIWZ
  • zamawiający żada dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29.01.2004r. z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych

9. WADIUM: Wymagane jest złożenie wadium.
  1. na zadanie nr I – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
  2. na zadanie nr II – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
  3. na zadanie nr III – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

10. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
  • cena – znaczenie 100%

11. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do 13.06.2005r godz. 11:45 w Urzędzie Gminy we Włoszczowie, ul.Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, pokój Nr 17 - sekretariat.

12. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2005r godz. 12:00 w Urzędzie Gminy we Włoszczowie, ul.Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, pokój Nr 19 - sala narad.

13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu składania ofert

14. OSOBY DO KONTAKU:
  • Kontakt merytoryczny:
    Irena Cisowska – Podinspektor w Wydziale Mienia Komunalnego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska tel: (041) 394 26 69 wew. 144
  • Kontakt formalny:
    Monika Gwóźdź – Biuro zamówień publicznych tel. (041) 394 26 69 wew. 104, zam-pub@gmina-wloszczowa.pl
Podmiot udostępniający:
Gmina Włoszczowa
Informację wytworzył:
Monika Gwóźdź
Informację wprowadził:
Wojciech Cichecki
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2005-05-27
Data ostatniej zmiany:
2005-05-27
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:57:14, zmian dokonał(a): Dariusz Górski

WCAG 2.0 (Level AA)